Zamówienia publiczne do kwoty 130 000 złotych

Zaproszenie do składania ofert - „Konserwacja i bieżąca naprawa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Jeżów w 2022 r. oraz obiektów komunalnych będących własnością Gminy Jeżów”

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

na realizację zamówienia pn.:„Konserwacja i bieżąca naprawa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Jeżów w 2022 r. oraz obiektów komunalnych będących własnością Gminy Jeżów” o wartości poniżej kwoty 130 000,00 złotych, o której mowa w art 2, ust. 1., pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021r., poz. 1129 ze zm.) oraz Zarządzenia Wójta Gminy Jeżów Nr 135/2020 z dnia 31 grudnia 2020 r.

Zamawiający, Wójt Gminy Jeżów zaprasza do złożenia oferty na zamówienie pn.:„Konserwacja i bieżąca naprawa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Jeżów w 2022r. oraz obiektów komunalnych będących własnością Gminy Jeżów”.

I. Opis zadania:

Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i bieżąca naprawa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Jeżów w 2022 r. oraz obiektów komunalnych będących własnością Gminy Jeżów.

Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:

1. konserwację oświetlenia ulicznego polegającą w szczególności na:

  • prześwietlaniu lamp oświetlenia ulicznego (wycinka drzew i krzewów),
  • malowaniu słupów, wysięgnika, kloszy lamp oświetlenia ulicznego,
  • myciu kloszy lamp,

2. bieżące utrzymanie punktów oświetlenia ulicznego, w szczególności:

  • wymiana żarówek i bezpieczników,
  • wymiana opraw,
  • wymiana kloszy lamp,
  • wymiana bezpieczników w stacji trafo,
  • wymiana styczników w stacji trafo,
  • wymiana odgromników,
  • wymiana zacisków prądowych na linii zasilającej napowietrznej,
  • regulacja momentu zapalania lamp oświetlenia ulicznego,
  • wymiana urządzenia sterującego,

3. dokonywanie okresowych i bieżących kontroli oświetlenia ulicznego (m.in. dokonywanie oględzin urządzeń oświetlenia ulicznego oraz przeglądu okresowego urządzeń oświetlenia ulicznego i sporządzanie przez Wykonawcę z w/w protokołów),

4. inne prace związane z oświetleniem ulicznym, tj. min.:

  • naprawa zerwanego przewodu linii zasilającej,
  • montaż nowych punktów świetlnych na sieci istniejącej,
  • podłączenia i demontowania iluminacji świątecznych,
  • doprowadzanie zasilania dla organizowanych przez Gminę imprez plenerowych,

5. konserwacja i naprawa instalacji elektrycznej (z materiałów Zamawiającego) w obiektach:

  • - Zespołu budynków Urzędu Gminy w Jeżowie, ul. Kwiatowa 1,
  • - Świetlicy Wiejskiej w Górze,
  • - Świetlicy Wiejskiej w Przybyszycach,
  • - Świetlicy Wiejskiej w Rewicy,
  • - budynku OSP w Jeżowie,
  • - Ośrodku Zdrowia w Jeżowie,
  • - komunalnym budynku mieszkalnym przy ul. Łowickiej 30 w Jeżowie,
  • - budynku po byłej szkole w Popieniu,                  
  • - Sanitariatu na targowisku „Mój Rynek” w Jeżowie,
  • - Oczyszczalni ścieków przy ul. Wojska Polskiego w Jeżowie,
  • - Przepompownie ścieków przy ul. Łąkowej, ul. Łowickiej, ul. Kolejowej, ul. Jana III Sobieskiego (2 szt.) w Jeżowie oraz w m. Kosiska (3szt.)
  • - Sali Gimnastycznej w Jeżowie.

6. Konserwacja i naprawa oświetlenia na placu targowiska pn.:„Mój Rynek” w Jeżowie (w tym fontanna).

Usuwanie bieżących awarii i usterek będzie następowało sukcesywnie po przeprowadzeniu przeglądu bieżącego lub po zgłoszeniach telefonicznych lub osobistych  przez pracowników Urzędu Gminy lub sołtysów i radnych  z terenu Gminy Jeżów:

  • - w przypadku uszkodzenia pojedynczego punktu oświetlenia ulicznego usterkę należy usunąć nie później niż w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia,
  • - w przypadku uszkodzenia całego obwodu usterkę należy usunąć w ciągu 24 godzin od daty zgłoszenia.

Wykonawca będzie dokonywał regulacji momentu zapalania lamp oświetleniowych według godzin wschodów i zachodów słońca oraz zgodnie z uzgodnieniami w tym zakresie z Zamawiającym.

Wykonawca będzie wykonywał zadanie będące przedmiotem umowy przy użyciu własnych urządzeń i sprzętu oraz z zastosowaniem własnych materiałów, z wyjątkiem wymiany opraw oświetleniowych na energooszczędne i zegarów elektronicznych.

Wykonawca zapewni podnośnik samochodowy do naprawy lamp, których nie da się naprawić przy pomocy słupołazów.

Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę,  podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowej realizacji zamówienia.  

Wszelkie czynności obejmujące realizację zdania pn.:„Konserwacja i bieżąca naprawa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Jeżów w 2022r. oraz obiektów komunalnych będących własnością Gminy Jeżów” muszą być wykonywane zgodnie z „Zasadami współpracy przy prowadzeniu eksploatacji i konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego w PGE Dystrybucja S. A. Oddział Łódź”  określającymi sposób prowadzenia na zlecenie Gminy eksploatacji i konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego przez podmioty zewnętrzne.

II. Warunki jakie winien spełnić Wykonawca

  1. Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą winien posiadać odpowiedni wpis do CEIDG lub KRS obejmujący wykonywanie działalności w zakresie konserwacji i bieżącej naprawy oświetlenia ulicznego.
  2. Wykonawca musi posiadać zdolności techniczne i zawodowe niezbędne do świadczenia zamówienia w zakresie konserwacji oświetlenia oraz dysponować sytuacją ekonomiczną lub finansową do wykonania przedmiotowego zamówienia.
  3. Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotowego zamówienia posiadającymi  konieczne doświadczenie, profesjonalne wykształcenie i kwalifikacje zawodowe- uprawnienia wymagane przepisami prawa niezbędne do prawidłowego wykonania zadania będącego przedmiotem umowy i zobowiązuje się do wykonywania zadania przy zachowaniu należytej staranności oraz zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, a także na żądanie Zamawiającego do informowania go w formie pisemnej o przebiegu wykonywania umowy oraz sporządzania sprawozdań lub protokołów z realizacji zadania.
  4. Wykonawca zapewnia, iż spełnia warunki określone w „Zasadach współpracy przy prowadzeniu eksploatacji i konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego w PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź”, stanowiących Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  5. Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu realizacji niniejszego zamówienia.
  6. Przy wykonywaniu wszelkich prac prowadzonych w ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania zasad określonych w obowiązujących przepisach, w szczególności w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwane „RODO”) oraz w ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).
  7. Wykonawca zapewnia, że spełniał będzie wymagania stawiane przez przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwane „RODO”).

III. Sposób liczenia ceny:

W ofercie należy podać cenę ryczałtową netto za 1 miesiąc świadczonego zamówienia oraz ogółem cenę ryczałtową netto, cenę ryczałtową brutto oraz podatek VAT za zamówienie, które będzie świadczona przez 12 miesięcy 2022r., tj.: od dn.01.01.2022r. do dn. 31.12.2022r.

Podane w ofercie ceny ryczałtowe nie będą podlegać waloryzacji w okresie objętym umową.

Należność za wykonane zamówienie będzie wypłacana na podstawie rachunków lub faktur VAT w terminie 30 dni od dnia przyjęcia i zaakceptowania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku.

Faktury lub rachunki składane będą przez Wykonawcę za miesiąc, w którym wykonywane było zamówienie do 10 dnia każdego miesiąca objętego realizacją umowy.

Zgodnie z ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym  (Dz. U. z 2020r., poz. 1666 ze zm.), Zamawiający ma obowiązek odbierania faktur elektronicznych za pośrednictwem platformy elektronicznego fakturowania, jeżeli Wykonawca wyśle do Zamawiającego ustrukturyzowaną fakturę za pośrednictwem tej platformy. Platforma Elektronicznego Fakturowania (PEF) dostępna jest pod adresem https://efaktura.gov.pl/

Jeżeli Wykonawca wyśle do Zamawiającego fakturę za pośrednictwem tej platformy poinformuje niezwłocznie o tym fakcie Zamawiającego.

W celu prawidłowej wyceny przedmiotu oferty zaleca się aby Wykonawca dokonał inspekcji w terenie w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty.

IV. Informacje podstawowe:

  1. Termin składania ofert: 02.12.2021r., do godz. 12.00
  2. Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Jeżowie, ul. Kwiatowa 1, 95-047 Jeżów,  pokój nr 11 (I piętro)- sekretariat
  3. Sposób składania ofert: osobiście, faksem, e-mail/ na adres Urząd Gminy w Jeżowie, ul. Kwiatowa 1, 95-047 Jeżów, nr faksu 46/875-53-69, e-mail: jezow@jezow.pl. Oferta powinna być podpisana przez Wykonawcę lub inną osobę posiadającą umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
  4. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazana oferentom telefonicznie.
  5. Każdy z oferentów może złożyć tylko jedną ofertę.
  6. O terminie podpisania umowy Zamawiający zawiadomi oferenta telefonicznie.
  7. Kryterium wyboru oferty: najniższa cena
  8. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek ze złożonych ofert.

V. Informacje dodatkowe:

Informacje szczegółowe nt. przedmiotowej usługi dostępne w Referacie Rozwoju Gospodarczego i Funduszy Strukturalnych Urzędu Gminy w Jeżowie, pokój nr 21, tel. (46) 875-53-71 wew 36. Osoba do kontaktu – Joanna Bąkowska.

VI. Uwagi:

  1. Wójt zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zadania, w przypadku, gdy najkorzystniejsza oferta cenowa przekroczy środki, które Zamawiający przeznaczył na realizację w/w zadania.
  2. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi żadnego zobowiązania ze strony Gminy Jeżów. Takie zobowiązanie powstaje dopiero z chwilą podpisania umowy z wybranym Wykonawcą.

 Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:

  1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy
  2. zaakceptowany i podpisany na każdej stronie wzór umowy- Załącznik nr 1
  3. zaświadczenie o wpisie do CEIDG lub odpis z KRS w przypadku wykonawców prowadzących działalność gospodarczą lub zawodową. 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 24-11-2021
Dokument wytworzony przez: Referat Rozwoju Gospodarczego i Funduszy Strukturalnych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 listopada 2021 12:15
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Juraś
Ilość wyświetleń: 636
24 listopada 2021 12:16 (Krzysztof Juraś) - Dodanie załącznika [zasady_wspolpracy_przy_prowadzeniu_eksploatacji_i_konserwacji_urzadze n_oswietlenia_ulicznego_w_pge_dystrybucja_sa_oddzial_lodz.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
24 listopada 2021 12:16 (Krzysztof Juraś) - Dodanie załącznika [formularz_ofertowy.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
24 listopada 2021 12:16 (Krzysztof Juraś) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_1__wzor_umowy.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Jeżowie::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Jeżowie::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Jeżowie::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Jeżowie::