ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
na realizację zamówienia pn.: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Jeżów w sezonie zimowym 2021/2022” o wartości poniżej kwoty 130 000,00 złotych, o której mowa w art 2, ust. 1., pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021r., poz. 1129 ze zm.) oraz Zarządzenia Wójta Gminy Jeżów Nr 135/2020 z dnia 31 grudnia 2020 r.
Zamawiający, Wójt Gminy Jeżów zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn. „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Jeżów w sezonie zimowym 2021/2022”
I. Opis zamówienia:
Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości dróg w następującej kolejności i opisany sposób:
Przez zwalczanie śliskości rozumie się posypywanie drogi mieszanką solno- piaskową w stosunku 1:4. Wykonawca przy każdorazowej dostawie mieszanki przedłoży Zamawiającemu kwit wagowy lub inny dokument świadczący o ilości dostarczanej mieszanki. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyrywkowego sprawdzenia ilości dostarczanej mieszanki. W przypadku wątpliwości, co do ilości dostarczanej mieszanki, Wykonawca (lub przedstawiciel Wykonawcy) razem z Zamawiającym (lub przedstawicielem Zamawiającego) udadzą się na wagę, celem wyjaśnienia wątpliwości.
Praca zostanie wykonana własnym sprzętem Wykonawcy, mieszanką solno-piaskową przygotowaną i zapewnioną przez Wykonawcę.
Wykonawca przystąpi do odśnieżania i zwalczania śliskości tylko i wyłącznie po otrzymaniu zlecenia telefonicznie, za pomocą sms-a lub maila od uprawnionego pracownika Urzędu Gminy w Jeżowie.
Wykonawca przystąpi do wykonania prac niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 2 godzin, od chwili uzyskania zlecenia o konieczności wykonania prac od uprawnionego pracownika Urzędu Gminy w Jeżowie. Jeżeli Wykonawca po dwukrotnym zgłoszeniu prac przez Zamawiającego nie wykona zlecenia w danym miejscu i czasie, Zamawiający naliczy kary umowne.
Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość kontaktu ze sobą przez posiadanie telefonu komórkowego i stacjonarnego czynnego 24 godz./dobę, a także umożliwi kontakt z kierującymi pojazdami, którymi będą świadczone prace będące przedmiotem umowy (kierowcy muszą być wyposażeni w sprawnie działające telefony komórkowe). Ponadto Wykonawca poda adres mailowy w celu przekazywania informacji i zleceń dotyczących realizacji zamówienia.
Dowodem potwierdzającym czas pracy sprzętu użytego do realizacji zamówienia tj. do zwalczania śliskości oraz do odśnieżania będą karta pracy pojazdu, a dowodem potwierdzającym ilość dostarczonej mieszanki solno- piaskowej będą kwity wagowe.
Informację o wykonaniu zamówienia Wykonawca każdorazowo przekazuje w formie pisemnej, e-mailem lub sms następnego dnia roboczego po wykonaniu zamówienia. Dokumentem potwierdzającym wykonanie zleconego zamówienia jest forma pisemna, mail lub sms.
Brak potwierdzenia traktowany jest jako brak wykonania zamówienia za co nie przysługuje wynagrodzenie.
Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie nie później niż w ciągu 2 godzin od zgłoszenia usunąć usterki dotyczące nieprawidłowo wykonanego zamówienia.
Zamawiający ma prawo dwukrotnego zgłoszenia pisemnie, drogą mailową lub za pomocą faksu reklamacji dotyczącej nieprawidłowo wykonanego zamówienia w danym miejscu i czasie. Jeżeli po dwukrotnym zgłoszeniu reklamacji Wykonawca nie usunie usterki Zamawiający naliczy kary umowne. Za prace objęte reklamacją Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie.
Usunięcie usterek w zakresie świadczonego zamówienia nie będzie powodowało naliczenia kar tylko i wyłącznie w przypadku faktycznego ich usunięcia.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotowego zamówienia.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowo realizowanego zamówienia.
II. Warunki jakie winien spełnić Wykonawca
Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą winien posiadać odpowiedni wpis w CEIDG lub KRS obejmujący wykonywanie działalności w zakresie zimowego utrzymania dróg.
Wykonawca musi posiadać lub dysponować zdolnościami technicznymi lub zawodowymi niezbędnymi do świadczenia zamówienia w zakresie zimowego utrzymania dróg.
Wykonawca winien posiadać lub dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia posiadającymi konieczne doświadczenie, profesjonalne wykształcenie i kwalifikacje zawodowe- uprawnienia wymagane przepisami prawa niezbędne do prawidłowego wykonania zadania będącego przedmiotem umowy i zobowiązuje się do wykonywania zadania przy zachowaniu należytej staranności oraz zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy.
Wykonawca winien posiadać sytuację ekonomiczną lub finansową do wykonania przedmiotowego zamówienia.
Wykonawca musi posiadać dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50.000,00zł.
Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu realizacji niniejszego zamówienia.
Przy wykonywaniu wszelkich prac prowadzonych w ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania zasad określonych w obowiązujących przepisach, w szczególności w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwane „RODO”) oraz w ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).
Wykonawca zapewnia, że spełniał będzie wymagania stawiane przez przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwane „RODO”).
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje zdolnościami technicznymi niezbędnymi do wykonywania zamówienia pn. „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Jeżów w sezonie zimowym 2021/2022” zgodnie z poniższą tabelą- na dowód czego składa załącznik nr 2 (wykaz sprzętu).
Wymagania sprzętowe:
Lp |
Rodzaj pojazdu |
Liczba jednostek |
1 |
Piaskarko-solarka |
2 |
2 |
Pług odśnieżny średni |
4 |
3 |
Pług ciężki, wirnikowy lub fadroma |
2 |
4 |
Nośnik do pługa i piaskarko-solarki |
4 |
5 |
Równiarka |
2 |
Pługi odśnieżne średnie montowane są na samochodach o ładowności do 8 ton lub innych pojazdach samobieżnych o mocy od 90 do 120KM.
Pługi odśnieżne ciężkie montowane są na samochodach o ładowności powyżej 8 ton lub innych pojazdach samobieżnych o mocy powyżej 120KM.
Nośnikami do pługów odśnieżnych mogą być samochody lub inne pojazdy samobieżne z napędem na dwie lub więcej osi i wzmocnionej ramie (zapis dot. wzmocnionej ramy nie dotyczy ciągników rolniczych), która powinna umożliwiać zamocowanie do niej płyty czołowej. Układ napędowy nośnika powinien zapewniać długotrwałą pracę na niskich przełożeniach skrzyni biegów przy pełnym obciążeniu silnika. Podnoszenie i opuszczanie pługa musi się odbywać z kabiny kierowcy.
III. Sposób liczenia ceny:
W ofercie należy podać cenę jednostkową netto, wartość netto poszczególnych elementów zamówienia oraz ogółem cenę oferty netto, brutto oraz podatek VAT.
Podane w ofercie ceny jednostkowe nie będą podlegać waloryzacji w okresie objętym umową, tj. od dnia podpisania umowy do 31.03.2022r.
Płatność za wykonane zamówienie następować będzie na podstawie prawidłowo wystawianych i zaakceptowanych przez Zamawiającego faktur VAT. Wynagrodzenie płatne będzie w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury, wystawionej na koniec miesiąca, w którym zamówienie było wykonywane.
Załącznikiem do faktury jest zestawienie miesięczne wykonanego zamówienia wraz z kartami drogowymi potwierdzającymi czas pracy sprzętu użytego do realizacji zamówienia tj. do zwalczania śliskości oraz do odśnieżania, a dowodem potwierdzającym ilość dostarczonej mieszanki solno- piaskowej będą kwity wagowe.
W celu prawidłowej wyceny przedmiotu oferty zaleca się aby Wykonawca dokonał inspekcji w terenie w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty.
IV. Informacje podstawowe:
V. Informacje dodatkowe:
Informacje szczegółowe nt. przedmiotowego zamówienia dostępne w Referacie Rozwoju Gospodarczego i Funduszy Strukturalnych Urzędu Gminy w Jeżowie, pokój nr 21, tel. (46) 875-53-71 wew 36. Osoba do kontaktu- Joanna Bąkowska.
VI. Uwagi:
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Jeżowie