Wykonanie nawierzchni alei głównej na cmentarzu wojennym żołnierzy Wojska Polskiego z 1939r. w Jeżowie

Jeżów: Wykonanie nawierzchni alei głównej na cmentarzu wojennym żołnierzy Wojska Polskiego z 1939r. w Jeżowie
Numer ogłoszenia: 149684 - 2007; data zamieszczenia: 24.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Jeżowie, ul. Kwiatowa 1, 95-047 Jeżów, woj. łódzkie, tel. 046 8755371, fax 046 8755369.
·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.jezow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni alei głównej na cmentarzu wojennym żołnierzy Wojska Polskiego z 1939r. w Jeżowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zadania obejmuje: a) wykonanie robót rozbiórkowych: istniejących elementów betonowych schodów i chodników z płyt chodnikowych ( roboty te inwestor wykona we własnym zakresie) b) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na posypce cementowo-piaskowej, c) wbudowanie obrzeży betonowych, d) wywiezienie gruzu pryzmowanego z rozbiórek oraz ziemi z wykopów liniowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.54.00-1, 45.10.00.00-9, 45.23.32.22-1, 45.11.12.20-6, 45.26.23.00-4, 45.45.30.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
·                  Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.
 
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 Prawa zamówień publicznych oraz nie dotyczy ich żadna z sytuacji opisanych w art. 24 Prawa zamówień publicznych. Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie ( formularz 5). 7.2. Warunki wymagane od wykonawców ubiegających się o zamówienie publiczne: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: 7.3.1. Wykonawca winien być firmą (lub osobą fizyczną) zarejestrowaną, zdolną do wykonania określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia robót, co winien potwierdzać Wypis z Rejestru Przedsiębiorców lub inne właściwe dokumenty załączone do Oferty (zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); 7.3.2 Wykonawca winien nie zalegać z opłatami na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. 7.3.3. Lider Konsorcjum winien spełniać co najmniej 70 % kryteriów wymienionych w pkt.. 7.3.3 i 7.3.6. 7.3.4. Wykonawca winien posiadać polisę, a w przypadku jej braku ubezpieczenie lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 000 PLN. 7.3.5. Wykonawca musi dysponować sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia 7.3.6. Cały kluczowy personel proponowany do wykonania zamówienia winien mieć odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje do robót objętych niniejszym przetargiem. 7.3.7. Wykonawca winien wykonać roboty siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa. 7.3.8. Nie dopuszcza się zlecenia prac podwykonawcom. 7.4. Oferty przedłożone przez Wykonawcę będącego Konsorcjum muszą spełniać dodatkowo następujące wymogi : 7.4.1. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty lub oświadczenia wymagane na podstawie punktu 8 SIWZ. Formularze dotyczące doświadczenia, wykaz sprzętu i personelu kluczowego przewidzianego do realizacji zamówienia, tj. formularze 6 i 7 składane są wspólnie dla całego Konsorcjum. 7.4.2. Do oferty należy załączyć umowę konsorcjum, w której oświadcza się, że wszyscy partnerzy ponoszą solidarną odpowiedzialność za realizację zamówienia, zaś Lider jest upoważniony do zaciągania zobowiązań w ramach realizacji zadania. 7.4.3. Wszyscy partnerzy Konsorcjum są zobowiązani zostać w Konsorcjum przez cały okres realizacji zadania inwestycyjnego, co winno być zapisane w umowie Konsorcjum. 7.4.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie w sprawie zamówienia publicznego. Oferta winna być podpisana w sposób prawnie zobowiązujący wszystkich partnerów. Pełnomocnictwo (notarialnie poświadczone) do podpisywania oferty winno być dołączone do Oferty (formularz 3). 7.4.4. Wykonawca może uczestniczyć tylko w jednej Ofercie czy to indywidualnie czy też jako Partner Konsorcjum w odniesieniu do tego samego zadania inwestycyjnego. W przeciwnym wypadku dana Oferta zostanie wykluczona z dalszego postępowania.
·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Wszyscy Wykonawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty wraz ze swoją Ofertą: 8.1.1. Formularz oferty przetargowej na roboty (Formularz 1) 8.1.2. Ogólne informacje dotyczące Wykonawcy (Formularz 2) 8.1.3. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (jeśli dotyczy) 8.1.4. Pełnomocnictwo (Formularz 3) 8.1.5. Jeżeli dotyczy, informacja o wykonawcach stanowiących Konsorcjum ( Formularz 4). 8.1.6. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (formularz 5) 8.1.7. Wypis z Rejestru Przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert. 8.1.8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.9. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w punkcie 7.3.2. wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.1.10. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające iż Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zgodnie z wymaganiami pkt.7.3.2. 8.1.11. Personel kluczowy przewidziany do realizacji zamówienia (Formularz 6) Do formularza należy załączyć uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia (z datą ważności w momencie składania ofert) o przynależności do Okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa. 8.1.12. Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia jakim dysponuje wykonawca ( Formularz 7). 8.1.13. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 000 PLN( wymagania pkt. 7.3.4). 8.1.14. Kosztorys ofertowy uproszczony ( Formularz 8) wykonany zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną i dokumentacją projektową. Jeżeli roboty budowlane będą występowały w projekcie budowlanym, wówczas należy je uwzględniać w kalkulacji ceny ofertowej. Należy dołączyć zestawienie materiałów, sprzętu i transportu technologicznego z podaniem cen jednostkowych 8.2. Wszystkie dokumenty wymienione w pkt. 8.1. muszą zostać złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę tj. osoby wymienione w Rejestrze Przedsiębiorców, zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub Pełnomocnictwie dołączonym do oferty (Formularz 3) w przypadku Osoby podpisującej ofertę innej niż wymienionej w Rejestrze Przedsiębiorców. 8.3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jezow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Jeżowie ul. Kwiatowa 1, 95-047 Jeżów lub pobrać ze strony internetowej www.bip.jezow.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Jeżowie ul. Kwiatowa 1, 95-047 Jeżów, pokój nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja będzie współfinnasowana ze środków Rady Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa w Warszawie i Wojewody Łódzkiego
SIWZ (287kB) pdf
Projekt (1995kB) pdf
Przedmiar robót (510kB) pdf
Specyfikacja techniczna (302kB) pdf

RGiFS.341)9)07                                                           Jeżów, dnia 03.10.2007r.


 
OGŁOSZENIE O WYNIKU PRZETARGU
 
 
Gmina Jeżów, 95-047 Jeżów ul. Kwiatowa 1, woj. łódzkie, pow. brzeziński
tel.0-46 875 53 71, fax.875 53 69  email: jezow@jezow.pl
informuje o wyniku postępowania na:
 
WYKONANIE NAWIERZCHNI ALEI GŁÓWNEJ NA CMENTARZU WOJENNYM ŻOŁNIERZY WOJSKA POLSKIEGO Z 1939R. W JEŻOWIE
przeprowadzonego w dniu 17.09.2007r. w trybie przetargu nieograniczonego   o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych tj. 5 278 000 euro. jako najkorzystniejszą  wybrano ofertę  złożoną przez FIRMĘ „EDAN” Mieczysław Piech 97-400 Bełchatów, ul. Mielczarskiego 26, gdyż oferta ta zawierała najniższą cenę
Złożono jedną ważną  ofertę.
Jedynym kryterium oceny ofert była cena ( z podatkiem VAT) 100%.
Przedmiotem streszczenia oceny i porównania złożonych ofert były następujące oferty :
- Oferta nr 1 złożona przez FIRMĘ „EDAN” Mieczysław Piech 97-400 Bełchatów, ul. Mielczarskiego 26.- cena z podatkiem VAT  stanowiła 40 946,48 zł ( netto 33 562,69zł + 22%VAT 7 383,79zł); liczba punktów w kryterium 100;
           
Do realizacji wybrana została oferta  FIRMY „EDAN” Mieczysław Piech 97-400 Bełchatów, ul. Mielczarskiego 26 jako oferta o najkorzystniejszej cenie.
 
Następujące oferty zostały odrzucone, a wykonawcy wykluczeni z postępowania:
 -Brak ofert odrzuconych, a tym samym wykonawców wykluczonych z postępowania.
 


Wytworzył: Wójt Gminy Jeżów (24 sierpnia 2007)
Opublikował: Halina Swaczyna (24 sierpnia 2007, 13:27:23)

Ostatnia zmiana: Halina Swaczyna (4 października 2007, 09:30:28)
Zmieniono: dopisano ogłoszsenie o wyniku przetargu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1881

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij