

SCHEMAT ORGANIZACYJNY
STRUKTURA ORGANIZACYJNA GMINY JEŻÓW
Wykaz pracowników Urzędu Gminy
na poszczególnych stanowiskach pracy:
WÓJT GMINY JEŻÓW – KIEROWNIK URZĘDU GMINY
MARIUSZ GUZICKI
pokój nr 11
SEKRETARZ GMINY - KIEROWNIK REFERATU OGÓLNO-ORGANIZACYJNEGO - BARTŁOMIEJ LIPSKI
1. REFERAT OGÓLNO-ORGANIZACYJNY:
podległe stanowiska:
- stanowisko ds. obsługi Sekretariatu Urzędu, spraw organizacyjnych i kadrowych - Sandra Winciorek,
- stanowisko pracy – informatyk, prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy, prowadzenia portalu internetowego Urzędu Gminy Jeżów, Administrator Systemów Informatycznych - Krzysztof Juraś,
- stanowisko ds oświaty - Kinga Goliat,
- stanowisko pracy ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych oraz Archiwista - koordynator czynności kancelaryjnych
- pracownicy obsługi - 4 etaty.
2. REFERAT FINANSOWY:
SKARBNIK GMINY – KIEROWNIK REFERATU FINANSOWEGO - EMILIA JANOWSKA
- Stanowisko ds. księgowości budżetowej - Agata Piotrowska-Rudzka,
- Stanowisko ds. finansowych i płacowych Urzędu Gminy, Prac Interwencyjnych, Robót Publicznych i Prac Społecznie użytecznych - Katarzyna Guzicka,
- Stanowisko ds. księgowania podatków i opłat - Monika Dróżdż,
- Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat oraz ich windykacja; zastępca archiwisty - koordynator czynności kancelaryjnych - Magdalena Łyszkowicz,
- Stanowisko ds. księgowania i windykacji należności z mandatów, grzywien i innych kar pieniężnych i egzekucja wpływów z mandatów oraz wymiaru i księgowania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ich egzekucja - Katarzyna Werner,
-
stanowisko pracy ds. rolnictwa; ochrony środowiska; gospodarki wodnej i ściekowej; spółki wodnej; targowisk, spraw organizacyjnych w zakresie nadzorowania pracy gminnej oczyszczalni ścieków; rozliczanie zużycia paliwa przez ciągnik oraz nadzorowanie prac robotnika gosp. obsługującego ciągnik wraz ze sprzętem - Paweł Winciorek,
- stanowisko ds. gosp. lokalowej i mieszk.; remontów; kultury, zdrowia; grobownictwa, zabytków; ewidencji działalności gospodarczej; spisywania zeznań świadków o pracy w gosp. rolnym; nadzorowania działalności sali gimnastycznej i gminnych świetlic wiejskich; opiniowania rozwiązań zbiorowej komunikacji lokalnej oraz utrzymywania przystanków autobusowych; projektów realizowanych z dofinansowaniem ze środków UE z POKL; współpracy z sądem w zakresie dozorowanej pracy na cele publiczne; utrzymania zieleni; nadzoru nad pracownikami obsługi oraz jako PEŁNOMOCNIK WÓJTA ds. przeciwdziałania alkoholizmowi i narkomanii, a także jako osoba wyznaczona przez Wójta do udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej - Ewelina Kencler,
- stanowisko ds. utrzymania czystości i porządku oraz bezpieczeństwa i porządku publicznego; bieżącego utrzymania dróg; oświetlenia ulicznego - Joanna Bąkowska,
- stanowisko ds. inwestycji i remontów; dróg; ochrony p. poż., spraw p.poż. wykonywanych przez OSP oraz rozwoju lokalnego i pozyskiwania środków z funduszy europejskich, a także jako osoba wyznaczona przez Wójta do zwalczania pożarów i ewakuacji pracowników - Anna Bąkowska,
- stanowisko pracy – konserwator w Gminnej Oczyszczalni Ścieków – w wymiarze 3/4 etatu - Sylwester Żurawski.
4. SAMODZIELNE STANOWISKA PRACY PODLEGŁE WÓJTOWI GMINY:
- Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, pełnomocnik Wójta ds ochrony informacji niejawnych oraz stanowisko ds. obsługi Rady Gminy - Maria Łyszkowicz,
- Stanowisko ds. kancelarii niejawnej, poprawy bezpieczeństwa i porządku oraz promocji Gminy,
- Stanowisko pracy ds. obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego i prowadzenia bazy danych OC (1/4 etatu) - Arkadiusz Bachura,
- ochrona p. poż. oraz ewakuacja pracowników w sytuacji zagrożenia,
- Pierwsza pomoc przedlekarska - Iwona Kazimierczak, Ewelina Kencler,
- Obsługa prawna - wykonywana przez zewnętrzną Kancelarię Prawną,
- Inspektor Ochrony Danych Osobowych (IOD).
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE GMINY:
-
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ (GOPS),
-
GMINNY OŚRODEK KULTURY, SPORTU I REKREACJI (GOKSiR),
-
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W JEŻOWIE.
Pliki do pobrania:
-
Zarządzenie Nr 25/2013 Wójta Gminy Jeżów z dnia 28 czerwca 2013 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Jeżowie (16302kB)
- Zarządzenie nr 80/2015 Wójta Gminy Jeżów z dn. 05.06.2015r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego nadanego Zarządzeniem Nr 25/2013 Wójta Gminy Jeżów z dn. 28.06.2013r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Jeżowi
- Zarządzenie nr 156/2015 Wójta Gminy Jeżów z dnia 31 grudnia 2015 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego nadanego Zarządzeniem Nr 25/2013 Wójta Gminy Jeżów z dnia 28 czerwca 2013 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Jeżowie ze zmianą nadaną Zarządzeniem Nr 80/2015 Wójta Gminy Jeżów z dnia 5 czerwca 2015 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego nadanego Zarządzeniem Nr 25/2013 Wójta Gminy Jeżów z dnia 28 czerwca 2013 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Jeżowie.
- Zarządzenie nr 80/2016 Wójta Gminy Jeżów z dnia 16 września 2016 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego nadanego Zarządzeniem Nr 25/2013 Wójta Gminy Jeżów z dnia 28 czerwca 2013 r. (z późn. zm.) w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Jeżowie
- Zarządzenie nr 81/2017 Wójta Gminy Jeżów z dnia 1 września 2017 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Jeżowie nadanego Zarządzeniem nr 25/2013 Wójta Gminy Jeżów z dnia 28 czerwca 2013 r. (z późn. zm.) w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Jeżowie
- Zarządzenie nr 2/2019 Wójta Gminy Jeżów z dnia 11 stycznia 2019 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Jeżowie nadanego Zarządzeniem Nr 25/2013 Wójta Gminy Jeżów z dnia 28 czerwca 2013 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Jeżowie, z późniejszymi zmianami
metryczka
Wytworzył: WÓJT GMINY JEŻÓW (25 sierpnia 2004)
Opublikował: Maria Łyszkowicz (28 grudnia 2004, 11:57:21)
Ostatnia zmiana: Krzysztof Juraś (31 marca 2020, 09:00:47)
Zmieniono: aktualizacja treści
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 23580